Thursday, January 9, 2014

Serious Meeting - Mega Event

Setelah berakhirnya acara Sambutan Akhir Tahun 2013 di Terengganu, next big official event untuk EOCMotorsport telah di umumkan oleh Tuan Presiden EOCMotorsport untuk diadakan di Negeri Melaka. Ini secara langsung menjadi satu indikator untuk Geng Lendat EOCMotorsport Melaka bakal menjadi penganjur & tuan rumah.

Aku telah membincangkan tentang majlis ini sebelum bermulanya SAT lagi iaitu dalam 2 bulan sebelum SAT bersama dengan Tuan President dan Vice President. Dan kesinambungan perbincangan ringkas turut berlangsung semasa SAT diadakan.

Secara tidak langsung, aku telah diberikan satu amanah yang untuk menjadi Project Manager / Ketua Koordinator bagi majlis yang akan berlangsung ini. Pada awalnya aku secara peribadi berasa agak was-was memandangkan aku ni bekerja dengan jadual yang tidak menentu, bukan soal waktu kerja tapi kekerapan outstation last minute buat aku risau untuk memikul tanggungjawab ni. Tetapi dengan hasrat untuk membantu rakan-rakan yang lain dan menjayakan program yang dirancang, aku bersetuju untuk memikul tugasan ini dan akan berusaha untuk melaksanakannya dengan sebaik mungkin dengan sokongan daripada rakan-rakan Lendat yang lain. Komitmen must be at 100% as ini bukan event negeri Melaka sahaja tapi adalah event untuk seluruh negeri.

Maka pada beberapa minggu yang lalu, satu Mesyuarat AJK Kali Pertama telah berlangsung dengan kehadiran beberapa ahli GLM. Pada mesyuarat tersebut, aku membentangkan struktur serta konsep event dan lantikan AJK Induk telahpun dibuat.

Dengan ini, bermulalah secara rasmi pergerakan AJK untuk usaha merealisasikan event yang dirancang. Insyallah pasukan GLM akan buat yang terbaik bagi kejayaan event yang dirancang.

Membentangkan Konsep Event & Kick Off
Perbincangan bersama rakan-rakan GLM
Lantikan AJK - AJK Induk dan penerangan skop AJK
Perjumpaan dengan Tuan President untuk sessi pencerahan beberapa perkara. Satu booster for the team bila mendapat sokongan padu daripada President.

No comments:

Post a Comment