Wednesday, January 8, 2014

Jemputan Ke Majlis Big Daddy Stickers

Pada hari Sabtu 4hb Januari last week, EOCMotorsport Negeri Melaka (Geng Lendat Melaka) telah menerima satu jemputan suaikenal bersama dengan Big Daddy Stickers bertempat di kawasan lapang bersebelahan dengan Balai Polis Durian Tunggal, Melaka.

4 orang wakil Lendat telah hadir termasuklah aku. Di samping ada jamuan makan yang berupa Mee Hoon Singapura (memang sedap), satay dan Mee Racun, pertunjukkan 'autoshow' mini turut diadakan. Terdapat beberapa lagi kelab permotoran yang datang pada majlis tersebut.

Pemilik Big Daddy telah turut membuat satu perbincangan bersama semua kelab-kelab yang hadir dengan menawarkan pakej panel yang amat menarik dan memberikan pelbagai benefits kepada kelab. Geng Lendat Melaka tertarik dengan tawaran yang diusulkan dan telah bersetuju untuk menjadikan Big Daddy Stickers sebagai panel kepada Geng Lendat EOCMotorsport Melaka.

Anak aku yang nombor 2 begitu seronok melihat persembahan ekzos berapi dari salah satu kelab yang hadir pada malam tersebut. Dan di akhir sessi, kelab - kelab yang hadir diberikan satu sijil penghargaan.

Antara ahli GLM yang hadir pada malam tersebut bersama sijil penghargaan

No comments:

Post a Comment