Thursday, January 23, 2014

Family Day & Fun Drive Ke Port Dickson

Seperti yang dirancang, acara Hari Keluarga bagi Geng Lendat EOCMotorsport akan berlangsung tidak lama lagi iaitu pada 26 Januari 2014.

Lokasi pilihan adalah ke Port Dickson, Negeri Sembilan. Konsep adalah bebas dengan setiap keluarga membawa bekalan makanan masing-masing ikut style potluck.

Lokasi Blue Lagoon di tukar ke Tanjung Tuan akibat kerisauan ketiadaan parkir untuk jumlah peserta yang ramai
Kalau ikutkan respon daripada ahli sedia ada, jumlah peserta dari Melaka mungkin akan mencapai 35 buah Exora tidak termasuk rakan-rakan perikatan yang berdekatan. So expected mungkin dekat - dekat 50 buah kot. Exact number hanya boleh dapat masa hari acara tu nanti.

Port Dickson bagi aku memang bertepatan sebab lokasinya tidak berapa jauh dari Melaka. Distance tersebut adalah baik untuk berkonvoi. It would be a konvoi yang santai. Kalau buat terlalu jauh, akan timbul penat yang mana hari keesokannya adalah hari bekerja.

Sejak hari perancangan, aku memang tidak dapat sahkan penyertaan aku sebab tarikh bertembung dengan tarikh jemputan dari pelanggan tempat aku bekerja. Dan telah sah, aku tidak akan dapat sertai event yang menyeronokkan ini sebab timing yang bertindih. Paling-paling cepat aku dapat balik ke Melaka semula selepas ke jemputan pelanggan tu pun mungkin dekat-dekat jam 4 petang paling awal. So, agak impossible aku dapat berkejar ke Port Dickson selepas jemputan tersebut.

Memang frust tapi apakan daya ... yang utama perlu di utamakan. Nevertheless, aku tetap participate dalam memberikan sedikit contribution effort bagi menyokong aktiviti ini dengan secara sukarela berhubung dengan Big Daddy Stickers bagi membuat sticker acara serta berurusan bagi mendapatkan harga terbaik untuk sticker tersebut. Alhamdullillah, harga sticker yang di tawarkan oleh Big Daddy Stickers adalah amat baik dan collection sticker tersebut akan dibuat dalam masa terdekat.

Sticker Event Family Day - Geng Lendat
So, untuk rakan-rakan Lendat dan rakan-rakan alliances yang akan menyertai aktiviti. Di harap acara tersebut akan berjalan dengan baik dan menggembirakan .. yang paling utama adalah mengeratkan lagi ikatan persahabatan yang sedia ada.

No comments:

Post a Comment