Wednesday, August 14, 2013

Perhatian Pemilik Exora : JOM CIPTA REKOD

Satu usaha untuk menghimpunkan sebanyak mungkin 'pesawat' Exora akan diadakan pada 15hb September 2013 bertempat di Sepang International Circuit bermula pada jam 9 pagi.

Selain daripada matlamat utama penganjur iaitu untuk mencipta satu rekod (akan direkodkan di dalam Malaysia Book of Records), ianya juga akan menjadi platform terbaik untuk semua pemilik - pemilik Proton Exora berkumpul, bertukar - tukar pendapat tentang 'pesawat' yang sama dan menambah ilmu khusus dalam mengenali 'pesawat' dengan lebih baik.

Jika kita lihat pada gambar promosi, yuran penyertaan sebanyak RM30 dikenakan untuk setiap Exora yang mendaftar untuk menyertai aktiviti ini jika pembayaran dibuat sebelum 26hb Ogos 2013. Manakala RM40 akan dikenakan sekiranya bayaran penyertaan dibuat selepas tarikh tersebut. Aku masih tak sure RM30 tu adalah untuk apa tapi dengan terteranya nama penganjur pada gambar promo di atas, yang berminat boleh menelefon terus kepada penganjur untuk mendapatkan butiran yang lebih lanjut. In case kalau aku dapat info - info tambahan tentang 'event' ini, insyallah ianya akan updatekan.

Jadi mari kita bersama - sama menyokong usaha ini dalam mengharumkan nama Proton Exora agar ianya dapat tercatat di dalam Malaysia Book of Records. 

Jom Cipta Rekod !



No comments:

Post a Comment