Sunday, June 8, 2014

Kelantan Trip (11 Mac - 14 Mac)

Masa time ada kontrak di Kelantan, memey tiap - tiap bulan aku naik Kelantan. Tapi since kontrak kat sana dah takde, agak lama jugak aku tak gi Kelantan.

So nak jadikan cerita pada 11hb sampai 14hb Mac aritu, aku bersama 4 rakan sekerja telah diminta untuk ke Kelantan untuk buat beberapa tugasan 'survey' kontrak baru.

Aku memey berkenan dengan negeri Kelantan. Tarikan utama adalah makanan. Memey sedap la makanan kat Kelantan ni kena dengan selera aku.

Nak citer pasai kerja nanti boring plak so aku highlight a few things yang sempat aku ambik gambar semasa tugasan di Kelantan aritu.

Kitaorang sampai dah dekat jam 9 malam di Kota Bharu, so aku bawak kawan-kawan makan kat Restoran Nasi Air Pok Sen untuk rasa keenakkan Mee Cambo Daging Total Package. Hehehe. Memey one of my favorite.
Kuih ni femes kat Klatam, Che Mek Molek namanye. Memey manis, molek dan sedap.
Sempat kami singgah jaley-jaley kat Pasar Siti Khadijah sebab ada rakan-rakan yang tak pernah lagi datang sini
Minum di kedai kopi femes, Whitehouse.
Dan ni dia Megi Ketey yang tersohor di Klatam kitaorang makey before turun ke Gua Musang.
A tiring trip actually sebab tugasan kerja yang agak ketat tapi makey musti mau makey yang best-best. Hahaha.

Terima kasih.

No comments:

Post a Comment