Saturday, June 8, 2013

Lampu Headlight Masuk Air

Sejak aku dapat Exora aku dekat lebih sikit dari setahun, memang ada pelbagai perkara yang faulty. Aku memang jangkakan perkara tersebut sebab memang banyak dengar berita / cerita tentang kualiti finishing on accessories & minor parts.

Salah satu faulty untuk Exora aku adalah macam gambar kat atas tu. Bukan macam la, memang tu la gambar real yang aku ambik bila aku noticed ada kabus kat lampu depan belah kanan.

Punca? Masuk Air. Penyelesaian? Claim Warranty tukar yang baru. Alhamdulillah sampai hari ni (dah lebih 6 bulan) takde isu dah pasal lampu masuk air.

2 comments:

  1. Nice blog. Keep up the good work

    p/s: Ada hajat nak tukar exora hujung tahun so nak research terus terjumpa this blog :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks for visiting my blog. Insyallah Exora tidak menghampakan dan value for money ! :D

      Delete