Tuesday, July 23, 2013

EOCMotorsport : Frontal Banner Sticker

Untuk kelab EOCMotorsport yang masih lagi baru. Front Banner Sticker masih dalam pembikinan, so ni susah jugak untuk member spot another member bila lalu bertentangan.

Secara rasmi, Front Banner Sticker ni dah siap designed dan tempahan pun telah dibuat. Aku pun dah tempah dan dah bayar kepada ahli yang telah diberikan amanah untuk buat sticker tersebut.

Tapi sebab menunggu agak lama, beberapa ahli Geng Lendat telah ke Urban Sticker dan atas kebenaran tuan punya design, maka sticker tersebut pun di cetak di sana. Memang best la semua sibuk dah mula pasang sticker ni sejak kelmarin.

Aku yang dah bayar order aku macam mana? Last - last aku decided untuk ke Urban Sticker dan tampal juga sticker banner ni kat sini. Yang aku dah bayar dan akan diposkan tu samada aku simpan atau aku jual kepada rakan EOCMotorsport yang baru.

Bila pasang sticker ni baru senang nak high-beam or honk geng - geng yang kita nampak bila berselisih.

Urban Sticker? Lokasi di Limbongan Melaka, Mereka juga sangat friendly dan harga yang mereka tawar adalah amat berpatutan ! Boleh visit mereka di https://www.facebook.com/UrbanStickers

Frontal Banner Sticker dalam pemasangan
Setelah siap di pasang. Kalau tak nampak bila berselisih tak tau la. Besar tu. :)

No comments:

Post a Comment