Sunday, April 15, 2012

Hotel : Homestay Hotel, Kemaman

Selalunya bila aku ke Kemaman, aku tidak akan bermalam di sana sebab Pantai Cherating cuma dalam 15 minit perjalanan. Tapi sejak 2-3 kali aku mengalami bad experience menetap di beberapa buah chalet di Cherating, aku mula mengubah tumpuan untuk bermalam di Kemaman apabila aku bertugas di sana dan tidak lagi di Cherating.

Atas cadangan daripada salah seorang rakanku, aku telah menginap di Hotel Homestay yang merupakan sebuah hotel bersaiz motel yang terletak betul - betul di dalam kawasan bandar lama Cukai.

Kesimpulan yang aku boleh buat tentang motel ini adalah, ianya mungkin motel / hotel yang terbaik yang boleh disewa di bandar Cukai kerana aku pernah juga menginap di 2 buah hotel lain di sini dan jika dibuat perbandingan, hotel ini adalah yang terbaik.

Homestay Hotel, Kemaman
Bilik Deluxe yang selesa & bersih dilengkapi dengan Wifi + Astro + LCD TV
Bahagian hadapan hotel
Memandangkan hotel ini mempunyai reputasi yang baik, ianya sering sahaja penuh. Oleh yang demikian, jika anda ingin menginap di sini, maka perlu telefon terlebih dahulu untuk membuat tempahan.

Adakah aku akan kembali untuk menginap di sini? Sudah tentu !

No comments:

Post a Comment