Tuesday, November 5, 2013

Cheapo Car MP3 Player

Masa aku installed tweeter speaker kat Yahoo Car Accessories, aku ada la cakap ngan staff kedai tu yang player Clarion Exora Bold ni leceh takde USB Port. Susah nak burn-burn CD pastu kena tukar-tukar. 

So dia pun bagitahu aku ada 1 device murah dalam kurang RM40 yang boleh plug and play untuk read and main audio dari USB device. Aku pun kata memang ada, aku pun tahu tapi kualiti sound dia memang tak best la. Dia kata yang dia jual ni okay dan bagi aku try.

Boleh tahan sound dia walaupun pakai frequency setting antara device tu dengan main Clarion Player. Sebab harga pun memang murah-murah, aku pun terbeli la device tu. Harapan aku tahan lama le sebab kalau ikut harga tu memang macam tak boleh tahan lama jerk. :)

Anyhow lepas ni tak le aku nak kena sort lagu yang aku suka pastu susun pastu burn dalam CD sebelum boleh main dalam Exoraku.

Device ni cucuk kat tempat lighter
Walaupun harga kurang RM40.00 tapi siap ada remote tu ... huhuhu



2 comments:

  1. Masuk lagu2 kat dlm hp je, pastu bluetooth, lagi senang n jimat rm40 hehe..

    ReplyDelete