Saturday, January 10, 2015

Annual Dinner Geng Lendat Melaka 2014

Pada 20hb Disember 2014, Geng Lendat Melaka atau new trademarknya Geng Lendat Mangkaw telah mengadakan Annual Dinner untuk tahun 2014. Sepanjang aku joined EOCM, ni first time Geng Lendat buat Annual Dinner (aku tak sure, aku mungkin terlepas tapi as far as I can remember ni first time la).

Majlis diadakan di Hotel Bendahara Melaka. Perancangan untuk Annual Dinner ni pihak AJK Geng Lendat bagi kat aku untuk rancang dan initiate. Simple setup, santai dengan bertemakan Malam Retro Rock & Roller.

Boleh tahan la sambutan daripada rakan-rakan Geng Lendat. Hampir 40 keluarga menyertai Annual Dinner ni. As simple as the plan, majlis berjalan sederhana tetapi meriah. Hick-up here and there is normal as long as tak jeopardized event. Aku jadikan malam Annual Dinner ni untuk tengok semangat bekerjasama among new AJK Lendat dan cara bekerja setiap AJK. This is important for me as rentak yang baru perlu aku digest so that bila next upcoming event, aku akan tahu bagaimana nak rancang dan bekerja bersama rakan-rakan AJK.

Konsep makan buffet, ramai berpakaian mengikut tema. Ada cabutan-cabutan bertuah, ada hadiah untuk pakaian terbaik, perasmian logo Geng Lendat Mangkaw dan penyampaian sijil. President EOCM juga hadir pada malam tersebut bersama Mantan Ketua Geng Lendat penggal lalu.

Hotel Bendahara very supportive dan flexible. Hotel turut sumbangkan 2 hamper untuk majlis ini.

Bergambar bersama, selfie bersama ... :D
Baju pink menang 1st prize untuk Best Costume, baju biru tu pulak 2nd prize. :D
Next immediate event untuk Geng Lendat adalah Pertandingan Bowling dan akan disusuli dengan Family Day somewhere on April.

No comments:

Post a Comment