Monday, August 11, 2014

Xtreme Carnival Autoshow - EOCMotorsport


EOCMotorsport dengan kelolaan pasukan TR3C akan mengadakan satu acara yang namakan Xtreme Carnival Autoshow pada 19 dan 20 haribulan September ini bertempat di Universiti Pendidikan Sultan Idris, Tanjung Malim, Perak Darul Ridzuan.

Pelbagai acara telah dirancang dan yang menjadi 'highlight' adalah untuk memecahkan rekod di dalam Malaysia Book of Records untuk kategori Himpunan Exora Terbanyak & Formasi Exora.

Aku secara tidak langsung juga terlibat di dalam penganjuran ini memandangkan aku adalah ahli kepada pasukan TR3C.

Acara ini mendapat kerjasama yang terbaik dari jajahan Seahorse Daerah Manjung, IEM Ipoh, KEM Kulim dan TMEC Tanjung Malim.

Sebagai yang terlibat dalam penganjuran, as event akan mula pada 19hb September, aku telah merancang untuk ke Tanjung Malim bergabung bersama AJK-AJK lain seawal 18hb September 2014. Tanjung Malim? Hahaha, aku belum pernah masuk Tanjung Malim ni, lalu crossing nak ke utara tanahair memey ada tapi singgah masuk pekan memang would be my first time kat sini. Penginapan akan diuruskan oleh rakan dari TMEC tetapi aku akan back-up prepare untuk booking 1 bilik di Pekan Tanjung Malim just in case. Hotel mana .. kat mana .. memey aku blur pasai Tanjung Malim ni. Yang aku tahu ada kedai jual kuih pau sedap kat sini. :D

Kita target dalam minima 350 buah Exora dan maksima 400 buah Exora this time. As acara ini akan diadakan sekali dengan Autoshow, aku jangkakan suasana yang meriah ditambah lagi pada waktu tersebut crowds yang datang untuk majlis graduasi UPSI juga akan turut ada bersama.

Untuk semua pemilik-pemilik Proton Exora ... jom kita meriahkan majlis bersama dan this would be a great platform untuk yang ingin menyertai Kelab Exora datang serta menyertai EOCMotorsport !

Proud Together !

No comments:

Post a Comment